Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr 138212 - starszy specjalista do spraw planowania inwestycji i remontów Sekcji Inwestycji Wydziału Inwestycji i Remontów

Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

do spraw planowania inwestycji i remontów Sekcji Inwestycji Wydziału Inwestycji i Remontów
 
 
Czym będziesz się zajmować
 
Osoba na tym stanowisku:
  • planuje oraz opracowuje projekty planów rzeczowo – finansowych zadań inwestycyjno-remontowych przewidzianych do wykonania przez podmioty zewnętrzne w celu optymalnego rozłożenia w czasie wymaganych do wykonania zadań,
  • uzgadnia i na bieżąco aktualizuje oraz analizuje zapotrzebowania na roboty budowlane i ustala z użytkownikami obiektów KWP/KMP/KPP zakresy: budowy nowych obiektów, remontów oraz modernizacji obiektów służbowych,
  • opracowuje program inwestycji, w tym uzyskania warunków przyłączeniowych, pozwoleń i zgód właściwych organów, ustala zakres robót, współpracuje z poszczególnymi branżystami, ustala wartości zadania,
  • opracowuje dokumentację przetargową w tym wyceny inwestorskie, kosztorysy, opisy przedmiotu zamówienia, PFU lub STWiORB oraz bierze udział w opracowywaniu projektów umów, umów cywilno - prawnych i aneksów do zawartych umów na realizację zadań budowlanych,
  • weryfikuje dokumenty finansowe dotyczące zapłaty na rzecz wykonawcy wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane, za zakup materiałów i usług w ramach zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie kompletności i poprawności dokumentów stanowiących podstawę do wydatkowania środków finansowych zgodnie z zawartą umową oraz uzgodnionym programem inwestycji,
  • weryfikuje dokumenty będące podstawą rozliczenia finansowego zadania oraz przygotowuje zestawienia do wprowadzenia do ewidencji ŚT (Środków Trwałych) i PŚT (Pozostałych Środków Trwałych),
  • opracowuje i aktualizuje w trakcie realizacji sprawozdania np. w zakresie Posterunków Policji, planowanych w ramach zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • dokonuje oceny pod względem technicznym obiektów i nieruchomości zaproponowanych do przejęcia.
Kogo poszukujemy
 
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku budowlanym
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w obszarze branży budowlanej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Znajomość przepisów (i umiejętność ich stosowania) regulujących sprawy budowlane, zamówień publicznych, finansów publicznych, przepisów dotyczących BHP i ppoż.
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Obsługa komputera (środowisko MS Office, program Norma, WKI)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Uprawnienie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
Co oferujemy
 
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie
Dostępność
 
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
 
  • Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku oraz dynamicznym - praca w terenie związana z wyjazdami do obiektów Policji garnizonu lubelskiego celem ustalenia zakresów niezbędnych do wykonania robót budowlanych. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała  z możliwością robienia przerw. Realizacja części zadań na zewnątrz budynku lub w pomieszczeniach. Występują wyjazdy w teren środkami komunikacji miejskiej, publicznej lub służbowym sprzętem transportowym.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:Praca w budynku KWP w Lublinie, przy ulicy Narutowicza 73, w pomieszczeniu biurowym Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne (schody przy wejściu do budynku, brak podjazdu, brak windy, brak przystosowanych sanitariatów).
Dodatkowe informacje
 
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • List motywacyjny, CV oraz oświadczenia opatrz aktualną datą i własnoręcznie podpisz.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane dokumenty dołącz w formie zeskanowanych dokumentów, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów do wglądu.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane list motywacyjny, CV oraz oświadczenia.
  • Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez uprawniony podmiot.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
  • Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach: nabory.kprm.gov.pl, http://bip.lublin.kwp.policja.gov.pl/KWL/wolne-stanowiska-w-korp oraz https://portal.lu.policja.gov.pl./index.html.
  • Kandydat, który zostanie wskazany do zatrudnienia, a który urodził się przed 1 sierpnia 1972 r. przed zatrudnieniem zostanie poproszony o złożenie oświadczenia lustracyjnego lub informacji o złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z 18 października 2006 roku o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195).
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Rozmowa kwalifikacyjna
 

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później) - plik do pobrania
  • Kopie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnch oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” (wzór oświadczeń jest dołączony do ogłoszenia) - plik do pobrania
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie uprawnień
 

Aplikuj

do 17 czerwca 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 138212"
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
20-019 Lublin, ulica Prezydenta Gabriela Narutowicza 73
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 811 40 94
47 811 43 30
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.06.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 28.05.2024
Podmiot udostępniający informację:
KWP Lublin
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Patrycja Czuk
Osoba udostępniająca informację:
Patrycja Czuk Wydział Kadr i Szkolenia KWP Lublin
do góry