WYDZIAŁ FINANSÓW
- Dziennik podawczy - korespondencja wpływająca do Wydziału Finansów,
- Dziennik korespondencyjny - korespondencja wpływająca adresowana do Głównego Księgowego – Naczelnika Wydziału Finansów,
- Rejestry pism wytworzonych,
- Wykazy zbiorcze poczty wychodzącej i przychodzącej,
- Ewidencja ksiąg materiałowych i sprzętu KWP w Lublinie,
- Księga druków ścisłego zarachowania (czeki, dowody wpłaty, dowody wypłaty, arkusze spisu z natury),
- Ewidencja wypłat uposażeń, wynagrodzeń i innych należności pieniężnych (karty uposażeń i wynagrodzeń),
- Książka ewidencji sprzętu wydanego pracownikom do osobistego użytku.
WYDZIAŁ DO WALKI Z PRZESTĘPCZOŚCIĄ GOSPODARCZĄ
- Rejestr skarg i anonimów,
- Rejestr teczek dokumentów jawnych,
- Ewidencja sprzętu w użytkowaniu,
- Dziennik korespondencji jawnej,
- Dziennik telegramów wychodzących
- Ewidencja druków statystycznych,
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych
- Rejestr Śledztw i Dochodzeń,
- Rejestr Czynności Sprawdzających i odmów wszczęcia postępowania przygotowawczego
- Dzienniki i rejestry dotyczące przepisów prawnych.
WYDZIAŁ DO WALKI Z KORUPCJĄ
- Dziennik korespondencji jawnej sekretariatu,
- Dziennik przepisów resortowych,
- Rejestr skarg i wniosków,
- Rejestr czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowania przygotowawczego.
LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNE
- Dziennik podawczy,
- Dziennik korespondencyjny,
- Rejestr dowodów rzeczowych,
- Wojewódzka Registratura Daktyloskopijna, dane z kart daktyloskopijnych sporządzanych w celach rejestracyjnych z terenu całego województwa.
WYDZIAŁ KRYMINALNY
- Rejestr śledztw i dochodzeń,
- Rejestr czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowania przygotowawczego,
- Rejestr czynności wykonanych w trybie art. 308 kpk,
- Książka wydarzeń,
- Dziennik korespondencji jawnej,
- Ewidencja protokołów zniszczenia nośnika informacji niejawnych,
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych;
- Książka ewidencji kluczy, teczek, pieczęci i pojemników,
- Ewidencja wyjść w godzinach służbowych,
- Książka ewidencji kluczy,
- Książka służby konwojowej,
- Dziennik podawczy dowodów rzeczowych,
- Rejestr literatury znajdującej się na stanie WDŚ KWP Lublin,
- Książka urlopów i zwolnień lekarskich,
- Książka ewidencji sprzętu i materiałów,
- Dziennik korespondencyjny,
- Dziennik podawczy,
- Dziennik przepisów,
- Rejestry teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych,
- Dziennik akt brakowanych kategorii "BC"
WYDZIAŁ WYWIADU KRYMINALNEGO
- Dziennik korespondencji jawnej sekretariatu,
- Dziennik przepisów,
- Dziennik szkolenia,
- Dzienniki podawcze,
- Ewidencja wyjść w godzinach służbowych,
- Książka depozytu broni służbowej,
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
- Książka ewidencji kluczy,
- Książka ewidencji pieczęci i stempli,
- Książka ewidencji sprzętu,
- Rejestr akt brakowanych kat. „BC”,
- Rejestr badań profilaktycznych,
- Rejestr delegacji służbowych,
- Rejestr teczek dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych,
- Rejestr urlopów i zwolnień lekarskich.
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ
- Dziennik podawczy,
- Dziennik przepisów,
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
- Ewidencja wyjść w godzinach służbowych,
- Ewidencja pieczęci i stempli,
- Książka ewidencji sprzętu i materiałów,
- Rejestr protokołów brakowania „BC”,
- Ewidencja urlopów i zwolnień lekarskich,
- Rejestr wydawanych skierowań na badania profilaktyktyczne,
- Rejestr badań profilaktycznych,
- Dziennik szkolenia zawodowego,
- Dziennik rozkazów o wyróżnienie,
- Dziennik protokołów posiedzeń kierownictwa KWP w Lublinie,
- Dziennik narad służbowych,
- Książka ewidencji kluczy,
- Rejestr teczek dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych,
- Książka ewidencji sprzętu wydawanego pracownikom do osobistego użytku,
- Książka dyspozytora,
- Książka kontroli broni,
- Książka nadzoru nad bronią palną,
- Książka wydania broni z pododdziału,
- Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej i wniosków o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego,
- Rejest decyzji dotyczących informacji publicznej oraz ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego.
WYDZIAŁ PREWENCJI
- Dziennik korespondencyjny Sekretariatu/pionu;
- Dziennik przepisów;
- Rejestr teczek i dokumentów;
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych;
- Rejestr delegacji służbowych;
- Rejestr notatników służbowych;
- Książka ewidencji kluczy, teczek, pieczęci i pojemników;
- Rejestr akt brakowanych kategorii BC;
WYDZIAŁ KONWOJOWY
- Dziennik korespondencji jawnej,
- Dziennik przepisów,
- Dziennik podawczy,
- Rejestr dzienników, książek ewidencyjnych i teczek,
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
- Książka ewidencji pieczęci,
- Ksiązka depozytu broni służbowej,
- Książka wydania broni z pododdziału,
- Książka służby konwojowej,
- Książka służby i odpraw ,
- Książka ewidencji sprzętu,
- Zeszyt rozmów telefonicznych,
- Zeszyt nadgodzin,
- Rejestr wydanych delegacji służbowych.
WYDZIAŁ RUCHU DROGOWEGO
- System Ewidencji Wypadków i Kolizji Drogowych SEWIK – nadzór merytoryczny [w systemie rejestrowane są wszystkie zdarzenia drogowe zgłoszone Policji, które pociągnęły za sobą ofiary w ludziach (wypadki drogowe) bądź wyłącznie straty materialne (kolizje drogowe)].
- System ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego - nadzór merytoryczny (w systemie rejestruje się kierowców, którzy kierując pojazdem dopuścili się naruszenia przepisów ruchu drogowego).
SZTAB POLICJI
- Rejestr godzin nadliczbowych,
- Rejestr urlopów,
- Rejestr badań profilaktycznych,
- Rejestr poleceń wyjazdów służbowych,
- Rejestr teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych,
- Ewidencja brakowania akt,
- Dziennik korespondencji sekretariatu,
- Rejestr dojazdów do służby
- Rejestr dokumentów otrzymanych/przekazanych na Pocztę Specjalną,
- Rejestr pieczęci i stempli,
- Rejestry przepisów KWP, KGP, MSWiA,
- Forma elektroniczna ewidencji i rejestrów w postaci: SWD, PRIM, PAP.
WYDZIAŁ KONTROLI
- Rejestr skarg i wniosków,
- Rejestr listów i anonimów,
- Rejestr przyjęć interesantów przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie,
- Rejestr przyjęć interesantów przez Zespół Skarg i Wniosków,
- Rejestr kontroli przeprowadzonych przez Wydział Kontroli KWP w Lublinie,
- Książka kontroli przeprowadzony w KWP w Lublinie,
- Rejestr czynności wyjaśniających przeprowadzonych w KWP w Lublinie,
- Książka ewidencji sprzętu użytkowanego przez Wydział Kontroli KWP w Lublinie.
WYDZIAŁ KADR i SZKOLENIA
- Dziennik podawczy;
- Dziennik korespondencyjny;
- Rejestr wpływających przepisów (MSWiA, KGP, KWP);
- Ewidencja zarządzeń i rozkazów organizacyjnych wydawanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji;
- Elektroniczna ewidencja policjantów i pracowników jednostek Policji województwa lubelskiego;
- Elektroniczna ewidencja wydanych policjantom legitymacji służbowych;
- Rejestr numerów identyfikacyjnych kadrowych;
- Ewidencja pieczęci i stempli komórek organizacyjnych KWP w Lublinie;
- Ewidencja wykorzystania strzelnicy KWP w Lublinie;
- Ewidencja zapoznania z regulaminem strzelnicy KWP w Lublinie;
- Rejestr wydanych zaświadczeń o ukończeniu szkolenia w ramach doskonalenia zawodowego;
- Centralny Rejestr Doboru Kandydatów – (rejestr elektroniczny wykorzystywany na potrzeby procedury doboru do służby w Policji), w którym rejestrowane są osoby składające podania o przyjęcie do służby w Policji oraz kolejne etapy postępowania kwalifikacyjnego, przez które przechodzą kandydaci;
- Rejestr postępowań dyscyplinarnych.
WYDZIAŁ POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH
- Dziennik korespondencji jawnej Sekcji Ochrony Osób i Mienia wraz ze skorowidzem.
- Dziennik korespondencji jawnej Sekcji Pozwoleń na Broń wraz ze skorowidzem.
- Dziennik korespondencji jawnej Zespołu ds. Cudzoziemców wraz ze skorowidzem.
- Dziennik korespondencji jawnej Kancelarii (Sekretariatu) wraz ze skorowidzem.
- Rejestr teczek dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych prowadzonych w WPA KWP w Lublinie.
- Dziennik przepisów.
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych.
- Rejestr prowadzony przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie - lekarzy uprawnionych do przeprowadzania badań osób ubiegających się lub posiadających pozwolenie na broń.
- Rejestr Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie psychologów uprawnionych do przeprowadzania badań osób ubiegających się lub posiadających pozwolenie na broń.
WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI
- Rejestr udostępnień akt z Archiwum KWP w Lublinie;
- Rejestr akt przekazanych kat. B do dalszego prowadzenia z zasobu Archiwum KWP w Lublinie;
- Rejestr protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. B i BE;
- Rejestr akt przekazanych z Archiwum KWP w Lublinie;
- Rejestr ubytków Archiwum KWP w Lublinie;
- Rejestr spisów akt przekazanych kat. A i B;
- Rejestr protokołów i akt przekazanych do IPN i innych archiwów;
- Rejestr akt przekwalifikowanych na kat. A;
- Rejestr akr brakowania kat. BC;
- Rejestr postępowań sprawdzających;
- Rejestr zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- Rejestr upoważnień do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”;
- Rejestr odmów wydania poświadczenia bezpieczeństwa;
- Rejestr wydanych decyzji o umorzeniu postępowania sprawdzającego;
- Rejestr wydanych postanowień o zawieszeniu oraz podjęciu postępowania sprawdzającego;
- Rejestr upoważnień z zakresu ochrony informacji niejawnych;
- Rejestr usterek elektronicznych systemów zabezpieczeń;
- Rejestr dzienników ewidencji i teczek;
- Rejestr osób wchodzących do oddziału Kancelarii Tajnej;
- Dziennik korespondencji jawnej;
- Dziennik podawczy,
- Dziennik przepisów;
- Dziennik ewidencji powielanych dokumentów i materiałów;
- Dziennik szkoleń;
- Książka kontroli z zakresu ochrony informacji niejawnych;
- Książka ewidencji przepustek jednorazowych;
- Książka przebiegu służby;
- Książka ruchu kart dostępowych;
- Książka ewidencji sprzętu;
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych;
- Książka kluczy;
- Ewidencje czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich;
- Rejestr oświadczeń o stanie majątkowym;
- Ewidencja naruszeń ochrony danych osobowych.
WYDZIAŁ ZAOPATRZENIA
- Ewidencja przyjętych darowizn rzeczowych oraz nieodpłatnie przyjętych składników rzeczowych majątku ruchomego.
- Ewidencja sprzętu kwaterunkowego w użytkowaniu Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.
- Ewidencja sprzętu p. poż. w użytkowaniu Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.
- Ewidencja sprzętu uzbrojenia, techniki biurowej, techniki policyjnej, sprzętu warsztatowego, żywnościowego, mundurowego oraz sprzętu łącznościowego i informatycznego w jednostce użytkującej w Wydziale Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
- Ewidencja sprzętu wydanego pracownikom do osobistego użytku w Wydziale Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie.
- Ewidencja pieczęci Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.
- Ewidencja czasu pracy.
- Rejestr postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie pozaustawowym.
- Rejestr umów.
- Rejestr protokołów szkody.
- Rejestr wystawionych faktur VAT.
- Rejestr ryzyk.
- Ewidencja środków trwałych i pozostałych środków trwałych.
- Ewidencja główna sprzętu uzbrojenia.
- Ewidencja materiałowa uzbrojenia.
- Ewidencja sprzętu uzbrojenia wg numerów.
- Ewidencja sprzętu uzbrojenia w użytkowaniu.
- Ewidencja wzorców broni palnej.
- Ewidencja wzorców amunicji.
- Ewidencja amunicji pochodzącej z przepadku na rzecz Skarbu Państwa przekazanej do badań prowadzonych w Laboratorium Kryminalistycznym KWP w Lublinie.
- Ewidencja sprzętu uzbrojenia według numerów pochodzącego z rozbrojenia terenu.
- Ewidencja sprzętu uzbrojenia pochodzącego z rozbrojenia terenu.
- Kartoteka wyposażenia indywidualnego policjanta w sprzęt uzbrojenia – Konto osobiste.
- Ewidencja ilościowo – wartościowa (części i materiałów do naprawy i konserwacji broni).
- Rejestr zleceń napraw broni i sprzętu uzbrojenia w Warsztacie Rusznikarskim Wydziału Zaopatrzenia KWP w Lublinie.
- Ewidencja ilościowo – wartościowa sprzętu techniki biurowej.
- Kartoteka Ewidencji ilościowo – wartościowej materiałów kancelaryjno – biurowych.
- Kartoteka Ewidencji ilościowo – wartościowej druków resortowych i akcydensowych.
- Ewidencja ilościowo – wartościowa druków ścisłego zarachowania.
- Kartoteka Ewidencji sprzętu techniki biurowej – napraw i konserwacji w zakresie sprzętu powielającego.
- Rejestru wykonanych pieczęci.
- Ewidencja ilościowo – wartościowa sprzętu techniki policyjnej.
- Kartoteka Ewidencji ilościowo – wartościowej materiałów techniki policyjnej.
- Kartoteka Ewidencji sprzętu techniki policyjnej – napraw i konserwacji.
- Ewidencja sprzętu przyjętego do naprawy, kalibracji, legalizacji i wzorcowania.
- Kartoteka Ewidencja sprzętu techniki biurowej – napraw i konserwacji w zakresie sprzętu innego niż powielający.
- Ewidencja napraw sprzętu techniki biurowej.
- Ewidencja ilościowo – wartościowa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.
- Kartoteka mundurowa wyposażenia indywidualnego policjantów.
- Kartoteka wyposażenia indywidualnego psów służbowych.
- Kartoteka wyposażenia indywidualnego pracownika cywilnego.
- Ewidencja ilościowo – wartościowa sprzętu kwaterunkowego.
- Kartoteka Ewidencja ilościowo – wartościowej środków do utrzymania czystości obiektów.
- Kartoteka Ewidencji ilościowo – wartościowej leków, środków opatrunkowych oraz materiałów medycznych
- Kartoteka Ewidencji ilościowo – wartościowej materiałów kwaterunkowych, gospodarczych, kulturalno – oświatowych i sportowych oraz ppoż.
- Ewidencja sprzętu p.poż.
- Ewidencja sprzętu gospodarczego,
- Ewidencja sprzętu kulturalno – oświatowego i sportowego.
- Ewidencja sprzętu medycznego.
- Ewidencja ilościowo – wartościowa sprzętu stołówkowo – kuchennego.
- Ewidencja ilościowo – wartościowa środków żywności, przedmiotów jednorazowego użytku oraz preparatów weterynaryjnych.
- Ewidencja psów służbowych.
- Ewidencja ilościowa druku ścisłego zarachowania Bon żywnościowy.
- Ewidencja ilościowa materiałów naprawkowych jednorazowego użytku stosowanych w pracowni krawieckiej Wydziału Zaopatrzenia.
WYDZIAŁ INWESTYCJI i REMONTÓW
- Ewidencja czasu pracy,
- Rejestr nieruchomości będących w trwałym zarządzie KWP w Lublinie prowadzony przy wykorzystaniu systemu informatycznego (dane kubaturowo-powierzchniowe nieruchomości, adres i przeznaczenie),
- Rejestr decyzji o przydziale lokali mieszkalnych,
- Rejestr decyzji wydanych w I i II instancji w sprawach mieszkaniowych,
- Rejestr osób ubiegających się o przydział i zamianę lokali mieszkalnych,
- Rejestr decyzji o przyznaniu pomocy finansowej
- Rejestr decyzji o przyznaniu równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego,
- Rejestr decyzji o przyznaniu równoważnika pieniężnego za remont zajmowanego lokalu mieszkalnego,
- Rejestr wydanych zgód i odmów na wykup lokalu mieszkalnego,
- Ewidencja pomocnicza sprzętu kwaterunkowego,
- Rejestr faktur za najem lokali mieszkalnych,
- Rejestr księga środków trwałych grupa I,
- Rejestr księga środków trwałych grupy II, IV, V
- Rejestr księga środków trwałych grupa III,
- Rejestr księga środków trwałych grupy VI i VIII.
- Ewidencja wystawionych faktur VAT,
- Rejestry wystawianych OT,LP,PT,
- Rejestry umów,
- Ewidencja pozostałych środków trwałych.
WYDZIAŁ TRANSPORTU
- Dziennik korespondencyjny,
- Ewidencja wyjść w godzinach pracy,
- Rejestr dowodów rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych i naklejek kontrolnych, tablic rejestracyjnych,
- Ewidencja wydanych upoważnień, zaświadczeń do prowadzenia pojazdów służbowych,
- Ewidencja wypadków i kolizji dotyczących służbowego sprzętu transportowego,
- Rejestr wystawionych faktur,
- Rejestr wystawionych not księgowych,
- Ewidencja obrotów materiałów pędnych i smarów,
- Ewidencja obrotów sprzętu do mpis,
- Ewidencja indywidualna sprzętu transportowego,
- Ewidencja ilościowo wartościowa środków trwałych,
- Rejestr umów, zamówień dot. dostaw,
- Rejestr wyjazdów sprzętu transportowego – książka dyspozytora,
- Rejestr badań technicznych pojazdów,
- Ewidencja wykonanych obsług technicznych oraz napraw pojazdów w SO,
- Ewidencja główna pojazdów służbowych.
WYDZIAŁ ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI
- Dziennik korespondencyjny
- Dzienniki podawcze
- Książka doręczeń
- Rejestr teczek dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych
- Rejestr przesyłek Poczty Specjalnej.
ODDZIAŁ PREWENCJI POLICJI
- Dziennik korespondencji,
- Dziennik podawczy,
- Książka doręczeń miejscowych,
- Ewidencja wyjść w godzinach służby,
- Ewidencja pieczęci i stempli,
- Rejestr poczty,
- Rejestr zwolnień,
- Dziennik przepisów,
- Książka ewidencji kluczy,
- Rejestr teczek i dokumentów,
- Rejestr delegacji służbowych,
- Rejestr notatników służbowych,
- Książka depozytu broni służbowej,
- Książka wydania broni z pododdziału,
- Książka ewidencji sprzętu.
SEKCJA PSYCHOLOGÓW
- Rejestr teczek, dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych,
- Dziennik korespondencji jawnej sekretariatu,
- Dziennik przepisów,
- Dziennik podawczy,
- Rejestr akt brakowanych kategorii „BC”
- Ewidencja wyjść w godzinach służbowych,
- Zeszyt delegacji służbowych,
- Zeszyt nadgodzin,
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
- Książka ewidencji sprzętu – materiału w jednostce użytkującej,
- Książka ewidencji sprzętu wydanego pracownikom do osobistego użytku,
- Książka ewidencji zezwoleń na pozostanie na terenie KWP w Lublinie po godzinach pracy przez pracowników cywilnych,
- Książka ewidencji wydanej wody pracownikom,
- Dziennik szkolenia,
- Książka ewidencji kluczy,
- Książka ewidencji kluczy zapasowych,
- Książka ewidencji pieczęci,
- Książka wydania broni,
- Rejestr skierowań na badania,
- Rejestr kandydatów do służby w Policji badanych testem MultiSelect – R,
- Rejestr kandydatów badanych testem MultiSelect w doborze wewnętrznym,
- Rejestr pierwszej pomocy emocjonalnej,
- Rejestr policjantów lub pracowników, którym udzielono porady psychologicznej, wobec których podjęto interwencję kryzysową lub prowadzono psychoterapię,
- Rejestr wykonanych zadań z zakresu Psychologii Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
- Rejestry udzielonej przez psychologa policyjnego pomocy w czynnościach operacyjno – rozpoznawczych, dochodzeniowo – śledczych lub administracyjno – porządkowych,
- Rejestr psychoedukacji i lokalnego doskonalenia zawodowego,
- Rejestr doradztwa,
- Rejestr wydanych informacji,
SEKCJA DOBORU
- Dziennik korespondencyjny,
- System CRDK ( Centralny Rejestr Doboru Kandydatów),
- Dziennik przepisów,
- Rejestr wydanych skierowań do Wojewódzkiej Komisji Lekarskiej.
SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
W Sekcji Zamówień Publicznych prowadzone są w szczególności następujące ewidencje i rejestry zamieszczane również na stronie internetowej www.lubelska.policja.gov.pl
- Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych: jest to zestawienie wszystkich planowanych w bieżącym roku postępowań wraz z podaniem nr referencyjnego, przedmiotu zamówienia, kodu CPV, rodzaju, orientacyjnej wartości, przewidywanego trybu lub innej procedury, przewidywanego terminu wszczęcia postępowania oraz możliwości uwzględnienia aspektów społecznych.
- Księga Zamówień Publicznych: zawiera szczegółowe dane dotyczące każdego zrealizowanego postępowania, w szczególności: numer referencyjny, tytuł postępowania, rodzaj i tryb zamówienia, wartość szacunkową, wartość najkorzystniejszej oferty, nr i datę zawarcia umowy.
ZESPÓŁ PRAWNY
- Dziennik korespondencyjny
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych
ZESPÓŁ DO SPRAW OCHRONY PRAW CZŁOWIEKA
- Dziennik korespondencji jawnej;
- Dziennik przepisów;
- Książka ewidencji kluczy, teczek, pieczęci i pojemników;
- Książka ewidencji sprzętu wydanego pracownikom do codziennego użytku;
- Książka ewidencji sprzętu-materiału w jednostce użytkującej;
- Rejestr akt brakowania kategorii „BC”;
- Rejestr delegacji służbowych.
ZESPÓŁ OCHRONY PRACY
- Dziennik korespondencji jawnej,
- Dziennik podawczy,
- Książka doręczeń przesyłek miejscowych,
- Rejestr umów cywilnoprawnych,
- Dziennik przepisów,
- Książka ewidencji sprzętu – materiału w jednostce użytkującej,
- Dziennik podawczy – rejestr faktur,
- Książka ewidencji kluczy, teczek, pieczęci i pojemników,
- Rejestr wypadków przy pracy pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie,
- Rejestr wypadków policjantów Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie,
- Rejestr skierowań na turnusy profilaktyczno-rehabilitacyjne,
- Wykaz osób, które otrzymały refundację kosztów zakupu okularów korygujących wzrok do pracy przy monitorze ekranowym,
- Rejestr czynników szkodliwych dla zdrowia występujących na stanowisku pracy oraz karty badań i pomiarów czynników szkodliwych.
Udostępnianie danych zawartych w ewidencjach i rejestrach odbywa się na zasadach określonych w Ustawie z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej ( DZ.U. nr 112, poz. 1198 z późn. zm.)