Sekcja Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Kontakt z sekretariatem - telefon 47 811 4606
faks 47 811 1534
adres e-mail: zamowienia@lu.policja.gov.pl
Dane teleadresowe:
20 – 019 Lublin
ulica Gabriela Narutowicza 73
Sekcja Zamówień Publicznych realizuje następujące zadania główne:
- prowadzenie dokumentacji postępowań o zamówienia publiczne realizowanych przez sekcję, począwszy od momentu wystąpienia wydziału zaopatrującego z wnioskiem o udzielenie zamówienia publicznego do momentu powiadomienia wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, przekazania wymaganych ustawowo ogłoszeń i otrzymania zawartej umowy,
- udział w pracy komisji przetargowej,
- prowadzenie rejestru postępowań o zamówienia publiczne,
- udzielanie wyjaśnień formalnych do prowadzonych postępowań,
- inspirowanie wystąpień - w przypadku zaistnienia wątpliwości natury prawnej w prowadzonych postępowaniach,
- przygotowywanie projektów wystąpień do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w przewidzianych ustawowo przypadkach.
Aktualne ogłoszenia o zamówieniach znajdują się na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie. Do przejścia na tę stronę należy użyć linku: Zamówienia Publiczne Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie