Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr 120279 - specjalista do spraw bezpieczeństwa i higieny służby i pracy w Zespole Ochrony Pracy

Dołącz do nas jako:

specjalista

do spraw bezpieczeństwa i higieny służby i pracy w Zespole Ochrony Pracy
 
 
Czym będziesz się zajmować
 
Osoba na tym stanowisku:
  • doradza w zakresie stosowania przepisów bhp oraz bierze udział w pracach komisji, zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny służby i pracy,
  • monitoruje zagrożenia zawodowe i formułuje wnioski zmierzające do usuwania tych zagrożeń, opracowuje wnioski dotyczące zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach służby i pracy oraz sporządza okresowe analizy stanu bhp,
  • bierze udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków zaistniałych w służbie i w pracy,
  • przeprowadza szkolenia wstępne ogólne w dziedzinie bhp oraz współpracuje w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp,
  • przeprowadza kontrole warunków służby i pracy,
  • bierze udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń,
  • bierze udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach służby i pracy,
  • przygotowuje dokumentację merytoryczną do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Kogo poszukujemy
 
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w służbie BHP
  • Znajomość Kodeksu pracy, ustawy o Policji i przepisów wykonawczych, w zakresie dotyczącym bezpieczeństwa i higieny służby i pracy
  • Znajomość przepisów dotyczących ustalania okoliczności i przyczyn wypadków w służbie i pracy
  • Umiejętność analitycznego myślenia i argumentacji
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny
  • Umiejętność redagowania pism i obsługi komputera w zakresie programów biurowych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
Co oferujemy
 
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, trzynaste wynagrodzenie
Dostępność
 
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
 
  • Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na parterze budynku przy ul. Narutowicza 73. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (niedostosowane sanitariaty, ciągi komunikacyjne, brak windy). Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. Obsługa urządzeń biurowych: telefon, urządzenie wielofunkcyjne: fax, skaner, drukarka, kopiarka, niszczarka papierów. Praca w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Pracownik prowadzi również kontrole warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w komórkach organizacyjnych KWP w Lublinie, OPP w Lublinie i SPKP w Lublinie, zlokalizowanych w obiektach przy ul. Narutowicza 73, Grenadierów 3, Tyszowieckiej 8, co wiąże się z wyjazdami środkami komunikacji miejskiej lub służbowym sprzętem transportowym. Występuje stały kontakt i współpraca z innymi pracownikami i policjantami oraz konieczność przemieszczania się po różnych piętrach budynku. Występują wyjazdy w teren w związku z udziałem w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów Policji na terenie woj. lubelskiego,

 

 

 

Dodatkowe informacje
 
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • List motywacyjny, CV oraz oświadczenia opatrz aktualną datą i własnoręcznie podpisz.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane dokumenty dołącz w formie zeskanowanych dokumentów, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów do wglądu.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane list motywacyjny, CV oraz oświadczenia.
  • Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez uprawniony podmiot.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu.
  • Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach: nabory.kprm.gov.pl, http://bip.lublin.kwp.policja.gov.pl/KWL/wolne-stanowiska-w-korp oraz https://portal.lu.policja.gov.pl./index.html.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
 

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
 

Aplikuj

do 19 maja 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 120279"
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
20-019 Lublin, Narutowicza 73
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 811 40 94
47 811 43 51
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.05.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 05.05.2023
Podmiot udostępniający informację:
KWP Lublin
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Patrycja Czuk
Osoba udostępniająca informację:
Patrycja Czuk Wydział Kadr i Szkolenia KWP Lublin
do góry