Pozostałe stanowiska cywilne

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie na stanowisko sprzątaczki Sekcji Wspomagającej Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie (umowa na zastępstwo)

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata do zatrudnienia:

 

na stanowisko sprzątaczki Sekcji Wspomagającej Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie

Wymiar etatu: 1, Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza  73, 20-019 Lublin

 

Miejsce wykonywania pracy:  ul. Grenadierów 4 w Lublinie

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: podstawowe;
  • dokładność;
  • dobra organizacja czasu pracy;
  • umiejętność komunikowania się;
  • umiejętność szybkiego działania;
  • dużego poczucia estetyki;
  • obowiązkowości;
  • zaangażowania.

 

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie: zawodowe;
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok.

 

Na stanowisku realizowane są następujące zadania:

  1. Zakres obejmuje wszelkie czynności związane z utrzymaniem czystości i porządku w sprzątanych pomieszczeniach w wyznaczonym rejonie sprzątania, a w szczególności :
  • codzienne zamiatanie/odkurzanie/ mycie przydzielonej powierzchni pomieszczeń,
  • codzienne opróżnianie koszów ze śmieci i makulatury oraz ich wynoszenie do wyznaczonych w tym celu pomieszczeń,
  • codzienne wycieranie kurzu z urządzeń i mebli/ wyposażenia znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach,
  • codzienne mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian wykładanych glazurą w pomieszczeniach sanitarnych,
  • codzienne odkurzanie dywanów i chodników oraz trzepanie ich w miarę możliwości,
  • utrzymywanie porządku w szafkach w pomieszczeniach socjalnych a także mycie sprzętu kuchennego znajdującego się w ww. pomieszczeniach,
  • pastowanie lub mycie podłóg przynajmniej raz w miesiącu,
  • mycie okien i drzwi w miarę potrzeby (nie mniej niż dwa razy w ciągu roku) w sposób i przy użyciu środków czystości dostępnych w KWP i wydanych z magazynu,
  • w miarę potrzeb zdejmowanie, wieszanie i prasowanie firan i zasłon,
  • usuwanie wszelkiego rodzaju plam lub innych zanieczyszczeń ze sprzątanych powierzchni ze szczególnym uwzględnieniem ścian, podłóg, wykładzin, dywanów, itp.,
  • mycie w miarę potrzeby powierzchni laminowanych biurek, szkieł na biurkach i stołach oraz szaf malowanych olejnymi farbami i innych przedmiotów(np. koszów na śmieci)dopuszczonych do mycia,
  • podlewanie roślin znajdujących się w takich pomieszczeniach jak: hole, korytarze, sale konferencyjne itp.,
  • pobieranie za pokwitowaniem środków czystości,
  • zgłaszanie zapotrzebowania na środki czystości,
  • zgłaszanie do właściwych komórek administracyjno – gospodarczych wszelkiego rodzaju uszkodzeń i braków w sprzątanych pomieszczeniach,
  1. Dbałość o należyty stan sprzętu i narzędzi przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach oraz pojemników do gromadzenia nieczystości, powiadomienie bezpośredniego przełożonego o konieczności ich wymiany w razie zużycia.
  2. Rozliczanie się z pobranych materiałów i sprzętu.
  3. Uczestniczenie w przygotowaniu/obsłudze imprez służbowych (w tym szkoleń, odpraw służbowych, konferencji itp.) wymagających zapewnienia czystości i porządku w zakresie zadań Wydziału Inwestycji i Remontów.
  4. Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów bhp i ppoż. na stanowisku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem warunków technicznych bezpieczeństwa pracy dotyczących używanego sprzętu i narzędzi, właściwego toku postępowania w czasie wykonywania pracy oraz używania niezbędnych środków ochrony osobistej (w tym sprzętu i odzieży ochronnej).

 

Na stanowisku występują następujące warunki pracy:

1.   Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Praca fizyczna, średnio ciężka, w systemie dziennym. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze dynamicznym. Praca wykonywana wewnątrz budynków (praca do 3 m). Dźwiganie i przenoszenie ciężarów zgodnie z normami BHP.

 

2.   Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Pomieszczenia sanitarne, socjalne i biurowe w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie przy ul. Grenadierów 4; w budynku przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny i cv
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • oświadczenie kandydata – zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji zastrzeżonych (plik do pobrania)

 

Termin składania dokumentów: do dnia  27 maja 2025 r.

 

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

w formie papierowej

Kancelaria Ogólna Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie

ul. Narutowicza 73, 20-095 Lublin

z dopiskiem na kopercie „stanowisko sprzątaczki

lub elektronicznie na stronie

https://portal.lu.policja.gov.pl  "zakładka rekrutacje" - Stanowiska pracownicze - lista rekrutacji

  

PROPONOWANE WYNAGRODZENIE ZASADNICZE:

4 666,00 zł brutto oraz ewentualny dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% do 20%)

INNE INFORMACJE:

Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru będzie realizowane po uzyskaniu przez osobę wyłonioną upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych „zastrzeżonych” 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE SĄ DOSTĘPNE:

telefon 47 811 43 30

 

 

W Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie funkcjonuje procedura zgłaszania nieprawidłowości przez sygnalistów, której celem jest zapewnienie bezpiecznego i poufnego kanału do informowania o naruszeniach prawa lub zasad etycznych. Szczegółowe zasady dotyczące trybu zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony sygnalistów określa wewnętrzna procedura, dostępna w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej https://lubelska.bip.policja.gov.pl/KWL/sygnalisci/44238,Sygnalisci-procedura-zgloszen-wewnetrznych.htm

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 13.05.2025
Podmiot udostępniający informację:
KWP Lublin
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Patrycja Czuk
Osoba udostępniająca informację:
Patrycja Czuk Wydział Kadr i Szkolenia KWP Lublin
do góry