Ogłoszenie na stanowisko sprzątaczki Sekcji Wspomagającej Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie (umowa na zastępstwo)
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata do zatrudnienia:
na stanowisko sprzątaczki Sekcji Wspomagającej Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie
Wymiar etatu: 1, Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin
Miejsce wykonywania pracy: ul. Grenadierów 4 w Lublinie
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: podstawowe;
- dokładność;
- dobra organizacja czasu pracy;
- umiejętność komunikowania się;
- umiejętność szybkiego działania;
- dużego poczucia estetyki;
- obowiązkowości;
- zaangażowania.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie: zawodowe;
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok.
Na stanowisku realizowane są następujące zadania:
- Zakres obejmuje wszelkie czynności związane z utrzymaniem czystości i porządku w sprzątanych pomieszczeniach w wyznaczonym rejonie sprzątania, a w szczególności :
- codzienne zamiatanie/odkurzanie/ mycie przydzielonej powierzchni pomieszczeń,
- codzienne opróżnianie koszów ze śmieci i makulatury oraz ich wynoszenie do wyznaczonych w tym celu pomieszczeń,
- codzienne wycieranie kurzu z urządzeń i mebli/ wyposażenia znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach,
- codzienne mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian wykładanych glazurą w pomieszczeniach sanitarnych,
- codzienne odkurzanie dywanów i chodników oraz trzepanie ich w miarę możliwości,
- utrzymywanie porządku w szafkach w pomieszczeniach socjalnych a także mycie sprzętu kuchennego znajdującego się w ww. pomieszczeniach,
- pastowanie lub mycie podłóg przynajmniej raz w miesiącu,
- mycie okien i drzwi w miarę potrzeby (nie mniej niż dwa razy w ciągu roku) w sposób i przy użyciu środków czystości dostępnych w KWP i wydanych z magazynu,
- w miarę potrzeb zdejmowanie, wieszanie i prasowanie firan i zasłon,
- usuwanie wszelkiego rodzaju plam lub innych zanieczyszczeń ze sprzątanych powierzchni ze szczególnym uwzględnieniem ścian, podłóg, wykładzin, dywanów, itp.,
- mycie w miarę potrzeby powierzchni laminowanych biurek, szkieł na biurkach i stołach oraz szaf malowanych olejnymi farbami i innych przedmiotów(np. koszów na śmieci)dopuszczonych do mycia,
- podlewanie roślin znajdujących się w takich pomieszczeniach jak: hole, korytarze, sale konferencyjne itp.,
- pobieranie za pokwitowaniem środków czystości,
- zgłaszanie zapotrzebowania na środki czystości,
- zgłaszanie do właściwych komórek administracyjno – gospodarczych wszelkiego rodzaju uszkodzeń i braków w sprzątanych pomieszczeniach,
- Dbałość o należyty stan sprzętu i narzędzi przeznaczonych do utrzymania porządku i czystości w pomieszczeniach oraz pojemników do gromadzenia nieczystości, powiadomienie bezpośredniego przełożonego o konieczności ich wymiany w razie zużycia.
- Rozliczanie się z pobranych materiałów i sprzętu.
- Uczestniczenie w przygotowaniu/obsłudze imprez służbowych (w tym szkoleń, odpraw służbowych, konferencji itp.) wymagających zapewnienia czystości i porządku w zakresie zadań Wydziału Inwestycji i Remontów.
- Przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów bhp i ppoż. na stanowisku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem warunków technicznych bezpieczeństwa pracy dotyczących używanego sprzętu i narzędzi, właściwego toku postępowania w czasie wykonywania pracy oraz używania niezbędnych środków ochrony osobistej (w tym sprzętu i odzieży ochronnej).
Na stanowisku występują następujące warunki pracy:
1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca fizyczna, średnio ciężka, w systemie dziennym. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze dynamicznym. Praca wykonywana wewnątrz budynków (praca do 3 m). Dźwiganie i przenoszenie ciężarów zgodnie z normami BHP.
2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia sanitarne, socjalne i biurowe w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie przy ul. Grenadierów 4; w budynku przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny i cv
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
- oświadczenie kandydata – zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej do dostępu do informacji zastrzeżonych (plik do pobrania)
Termin składania dokumentów: do dnia 27 maja 2025 r.
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
w formie papierowej
Kancelaria Ogólna Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
ul. Narutowicza 73, 20-095 Lublin
z dopiskiem na kopercie „stanowisko sprzątaczki”
lub elektronicznie na stronie
https://portal.lu.policja.gov.pl "zakładka rekrutacje" - Stanowiska pracownicze - lista rekrutacji
PROPONOWANE WYNAGRODZENIE ZASADNICZE:
4 666,00 zł brutto oraz ewentualny dodatek z tytułu wysługi lat (od 5% do 20%)
INNE INFORMACJE:
Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru będzie realizowane po uzyskaniu przez osobę wyłonioną upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych „zastrzeżonych”
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE SĄ DOSTĘPNE:
telefon 47 811 43 30
W Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie funkcjonuje procedura zgłaszania nieprawidłowości przez sygnalistów, której celem jest zapewnienie bezpiecznego i poufnego kanału do informowania o naruszeniach prawa lub zasad etycznych. Szczegółowe zasady dotyczące trybu zgłaszania nieprawidłowości oraz ochrony sygnalistów określa wewnętrzna procedura, dostępna w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej https://lubelska.bip.policja.gov.pl/KWL/sygnalisci/44238,Sygnalisci-procedura-zgloszen-wewnetrznych.htm
Pliki do pobrania
- Aplikuj elektronicznie
-
Oświadczenia
Data publikacji 13.05.2025 11:00(doc 32.5 KB)